frktulpan

Alla inlägg under juli 2013

Av frktulpan - 14 juli 2013 14:53

I går var jag med syrran och badade, på en strand, vid en liten sjö, skapligt nästgårds. Dottern var till en annan sjö med sina polare och jag var förbjuden att åka till samma. Syrran och jag hade små diskussioner om män och deras attraktionskraft. Vi enades om att det på hela badplatsen, det var typ 26 grader varmt och rätt många där, fanns en som möjligtvis skulle kunna få det att killa lite. 


Eländigt! Ja jag vet. Förmodligen hade bara personer med för stora magar och badbrallor som hänger och gör att en viss springa där bak syns, hittat dit. Några äldre skinntorra typer fanns förstås också men dem räknade vi bort. Efter att ha bligat runt länge fick jag då syn på en skaplig snygging som satt och fotograferade sjön eller om det var hans barn. Tio år för ung gissar jag och småbarnsfar men i alla fall ögongodis, nåja, helt ok i alla fall om man får tro syrran. Hon är än mer kräsen än jag, det fastslogs av vår diskussion.

Hm jag försöker sänka mina krav då och då genoma att själv se mig i spegeln. Det hjälper för stunden   

Ovido - Quiz & Flashcards